Perl/CGI/Databases

Nikolas Stylianides nstyl at softlab.ece.ntua.gr
Wed Sep 13 11:35:22 EEST 2000

Paidia eyxaristo gia tis apantisis. Exete apolito dikio gia thn dblib.
Oso afora thn CTlib brika telika to problima.
Sth Sybase yparxei mia metabliti h @@textsize h opoia kathorizei ton ogo ton
dedomenon poy mporoyn na antalagoyn se mia SQL diadikasia. By default h timi
tis metablitis aytis einai 32K.
Se kathe transaction prepei na kathorizoume thn timi ayti me thn entoli
$dbh->ct_sql("set textsize num_of_bytes")