The way block devices [should] work (was: diskcopy a: a: sto Linux)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Sep 11 14:07:33 EEST 2000

Giorgos Keramidas wrote:
> > Dyo le3eis: tape drives.
>
> Sorry, den prolaba auta ta arxaia terata.  Isa pou prolaba na do mia
> fora ena DAT kathos to petousan sta skoupidia kai phre tin thesi tou
> enas IDE diskos twn 300 Mb, prin apo pente xronia htan? eksi? kapou
> ekei...

Ax ayti h nea genia :-) Akous ekei terata ta tapes !!!
Gia kane mou backup 4Gb (DAT) h 40GB (DLT) h 50-70GB (ADR)
me apaitisi na exeis kathimerino backup enos mina prin,
syn ena gia to telos kathe mina gia 12 mines prin,
syn ena sto telos tou xronou gia toylaxiston 3 xronia,
na dw posous diskous tha xreiasteis :-)))

I.Ioannou <roryt at hol.gr>