diskcopy a: a: sto Linux

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Mon Sep 11 10:14:10 EEST 2000

On Sun, 10 Sep 2000, Balis George wrote:
> On Sat, 9 Sep 2000, Bassoukos Tassos wrote:
> > Ena aplo cp den kanei thn douleia ?
> > eg:
> > cp /dev/fd0 /tmp/fd0
> > cp /tmp/fd0 /dev/fd0
>
> oxi giati to /dev/fd0 den einai ayta pou vriskonta mesa sth disketa sou
> alla to device floppy. Ayta pou vriskontai mesa sthn disketa sou einai sto

den eimai sigouros an einai 8ema to 2.2 pyrhna h' twn newn gnu-fileutils
alla mporeis ontws na pareis to image enos device me thn cp

to /tmp/fd0 parapanw einai to arxeio pou 8a ebgaine kai me thn cat kai
me thn dd. Ypo8etw pws h cp frontizei na dialegei kai to swsto block size
gia ka8e device, alla dystyxws douleuei mono sta 2.2 kernel based distros.

isws ena man cp na lysh kapoies apories.