diskcopy a: a: sto Linux

Sidirourgos Lefteris lefteris at artemis.edu.uch.gr
Sun Sep 10 16:23:42 EEST 2000

On Sat, 9 Sep 2000, NM wrote:

> Me thn eykairia mporeite na mou ypodei3ete ena
> kalo eisagwgiko vivlio gia to Linux?
> Edw pou menw mono kati eleeina "...se 24 wres"
> yparxoun.
> Sas eyxaristw.

Na soy pw, kai egw otan 3ekinhsa me to linux epsaxna biblia gia na
diavazw. To proto biblio poy diabasa kai me boh8hse para poli htan ayto
pou edeine h Redhat me to 5.1. Milame gia biblio gia poli arxarious poy
ypo8etw oti ayto to stadio to exeis perasei :)
Meta phra "SAMS teach your self Linux in 24 hours" , to poio axrhsto
biblio, akoma klew ta lefta mou.
Telos, phra to "Mastering Linux Premium Edition", kalo biblio alla twra
epapsa na to xrhsimopoiw.
Meta apo oloi aytoi thn diadromh katelh3a sto symperasma oti to kalytero
biblio einai to internet. Otidhpote 8elw na kanw h na ma8w to psaxnw sto
internet. An 8es kati, prepei na psa3eis se mail-lists, newsgroups kai
fysika how-to kai faqs. Gi' ayto syndesoy kai arxise na psaxneis, 8a ta
breis ola:)

  Sidirourgos Lefteris
  lefteris at edu.uch.gr
 Studying Mathematics at