freebsd question

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Sat Sep 9 18:11:17 EEST 2000

__________________^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>sinexeia.
>mipws exei sinantisei kanei to parapanw minima pouthena gia na mas pei ti
>simainei kai ti sinevei sto mixanima?

Very (alla ennow *VERY*) wild guess: Problhma me to roloi
e3aitias ths syxnothtas tou reumatos ths DEH (pou teleutaia
sthn A8hna exei trella8ei, ta rologia xanoun 3-5 lepta ka8e
mera). Twra gia to sklhro den mporw na fantastw... mhpws
exeis egkatasthsei to Office FastFind? :-> (kryades... pantws
gia to reuma milaw sovara).

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc
"Error in operator: add beer"