Linux Firewall and a Web Server

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Mon Sep 4 19:28:47 EEST 2000

On Mon, Sep 04, 2000 at 05:45:32PM +0300, Socrates T. Kolokithas wrote:
> Kalo meshmeri,
>
> anarotieme to exeis:
> mporoume se ena dyktio me linux firewall me ipchains na exoume piso apo to
> firewall ena mhxanima, gia web server p.x. pou omos na exei pragmatikh IP
> Address ?
Polloi bazoun ton web server pisw apo to firewall kai afinoun me to ipchains
orismena paketa gia ton server. Kanontas kati tetoio katargeis to firewall.
Ena problima ston web server kai aploustata to eswteriko lan xanei to
firewall. To pio logiko einai na bgei o web server exw apo to firewall
(an bebaia ftiaxeis ta hosts.allow kai deny).

> O Web server prepei na exei pragmatiko IP.
> Mia tetiou eidous katastash pos einai dhnaton na ylopoihthei ??
> Gia paradigma tha prepei na balw kai trith karta dyktiou sto firewall h kati
> tetio ??
H lysi me tin triti karta diktyou einai kali, arkei o web server na
min epikoinwnei me to eswteriko lan...

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr