REMOTE_USER set apo CGI script

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Sun Sep 3 13:37:31 EEST 2000

On Sat, 02 Sep 2000 10:44:49 +0300, Christos Ricudis wrote:
>Giati, me ta cookies pws 8a to kanei? Apo th stigmh poy h selida eksartatai apo
>state apo8hkeymeno ston server, to exei xasei to paixnidi. Eite to rewrited URL
>me to state reference information na steileis, eite to cookie me to state
>reference information na steileis, pi8anotata mexri na paei o allos na dei th
>selida, to session information exei ginei expire :>

Christo exeis dikio, kai auto einai pou den eixa skeftei (mia h allh
8a katalh3ei se authentication o neos xrhsths).

To all, euxaristw poly gia tis idees kai thn koubenta. As stamathsoume
thn koubenta edw giati eimaste teleiws off-topic :-) Thanks kai pali.

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc
"Time sharing: The use of many people by the computer."