(none)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sat Sep 2 20:12:01 EEST 2000

???????????? ??????? wrote:

> Re paidia ores ores den sas katalaveno katholou edw mesa....giati pame na anoixoume ena thread
> anef logou kai aitias. Anti na ta psalete se ekeinon pou esteile to arxiko mynima xwris Subject
> kai ta lipa ta lete se mena ??? Egw apla ekana ayto pou ofeila na kanw ....ton voithisa kai tipota allo.
> Apo edw kai pera den xrwsto exigiseis se kanena kai gia tipota. To netiquete einai gia olous. As
> paroun lipon mia enimerwsh oloi kai eidika oi neoi stin lista.
Giati apla, esteiles mia apantisi, i opoia den perieixe sta headers
kanena reference gia tin arxiki erwtisi, kai den ypirxe oute mia grammi
quote apo to arxiko mynima.
To problima itan kai tou arxikou poster pou den ebale subject, alla
perissotero diko sou (ta threads den dimiourgountai apo tis plirofories
tou subject, alla apo ta references).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr