SOLVED: kikbd se gnome (ouf!)

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Sat Sep 2 02:15:56 EEST 2000

In article <39AFEFD1.B366D38B at math.auth.gr>,
	ntheo at math.auth.gr (Nikos Theodorou) writes:
> Λοιπόν, η λύση που βρήκα είναι ολίγον έως πολύ μπακάλικη, αλλά...
>
> - Ξεκινώ το σύστημα χωρίς xdm ή τίποτε τέτοιο.
> - Μπαίνω ως χρήστης·
> - δίνω startx panel· έτσι ξεκινώ το Χ χωρίς διαχειριστή παραθύρων (όχι
> δεν το λέω αγγλικά!), απλά με το panel του gnome κάτω·
> - ανοίγω ένα τερματικό·
> - τρέχω "kwm &" για να ανοίξω τον kwm που είναι προϋπόθεση για το kikbd.
> - τρέχω "kikbd &" για να ανοίξω το ίδιο το kikbd, που το έχω ορίσει να
> μην ανοίγει docked, αλλά τοποθετημένο στην πάνω δεξιά γωνία λ.χ.·
> - σκοτώνω τον kwm και ανοίγω τον enlightenment.

> [...]

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χρειάζεται όλη αυτή η μανούβρα.
Eγώ χρησιμοποιώ άνετα Kikbd σε οποιονδήποτε WM ανεξερέτως.
Το μόνο που δεν γίνεται είναι (προφανώς) να ενσωματωθεί σε κάποια μπάρα,
μια που φυσικά μόνο στην μπάρα του KDE μπορεί να ενσωματωθεί!

Αν δεν μπορείς να το τρέξεις αλλιώς κάτι λάθος έχεις κάνει.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: