Forhto & APM

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Sep 1 10:13:32 EEST 2000

On 31-Aug-99 Panos Katsaloulis wrote:
> Όταν έχει βρει κανείς bug στον κέρνολα [=kernel], ή κάτι σαν bug τέλος
> πάντων,
> που πρέπει να το στείλει; Ρωτάω γιατί υπάρχουν κάποια newsgroup σχετικά με
> αυτό
> αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτά μεταφέρονται και διαβάζονται σε αυτούς που
> πρέπει.
> Μήπως να στείλω προσωπικό γράμμα σε συγγραφείς του kernel, ή αυτό πάει
> συνήθως
> στο /dev/null ;

Δες το /usr/src/linux/REPORTING-BUGS (kernel 2.2.x)
Εκεί λέει ποιος είναι υπεύθυνος για κάθε πράγμα, και τι ακριβώς στοιχεία πρέπει
να τους στείλεις
Εγώ όταν χρειάστηκε πάντως να στείλω ένα mail στον Alan Cox για drivers κάρτας
ήχου - motherboard, έγινε το εξής αστείο:
Α) Στέλνω το mail για τον πυρήνα 2.2.3 με τα στοιχεία που ζητάγανε (100 γραμμές)
Β) Μετά από 2 μέρες βγαίνει ο 2.2.4, τον περνάω, βλέπω ότι το πρόβλημα έχει
λυθεί και ξαναστέλνω το ίδιο περίπου mail, τονίζοντας ότι διορθώθηκε, και
πάλι με τα στοιχεία που ζητάγανε.
Γ) Μετά από 1 μέρα παίρνω mail από τον Alan (κολλητάρια, τον λέω και με το μκρό
του όνομα πια :-) με ΜΙΑ ΜΟΝΟ λέξη: cool!!!

Απόδειξη ότι διαβάζει τα mails. Αυτό το mail βέβαια το έχω σε περίοπτη θέση
(σκέφτομαι να το βγάλω και σε μπλουζάκι, γιατί ξέρεις τι θα πει να έχεις ένα
mail από τον Alan Cox που να λέει cool ? )

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr