SPOP3 (arxarios)

Konstantinos Saipas saipman at eexi.gr
Tue Oct 31 15:09:01 EET 2000

On Tue, 31 Oct 2000, Simos Varelakis wrote:

> Mhpws kanena palikari xerei poy mporw na vrw How-To gia na sthsw
> Spop3. ???? Den Vriskw re paidia.

Dio epiloges exeis. Eite xrhsimopoeis to stunnel giana kaneis ssl
tunneling ta encrypted packets ston plaintext pop3d, eite kateazeis kai
kaneis compile ton kainourio imapd-2000 pou exei native ssl support. Kai
stis dio twn periptwsewn tha xreiasteis to openssl to opoio an de to exei
to distro sou apo default tha to breis sto www.openssl.org. Gia to stunnel
h ton imap 2000 psakse sto freshmeat ths geitonias
sou. (www.freshmeat.net).

> Mhpws epishs xerete ean ayto mporei na
> syndiaste me https ston Apache h einai dyo diaforetika pragmata ???

Gia ton Apache, xreiazesai to mod_ssl module to opoio to briskeis sto
www.mod_ssl.org mazi me tis sxetikes odhgies. H yparksh tou openssl einai
kai edw aparaithth.

btw, molis bghke to pine 4.30 pou exei yposthriksh ssl xreis na xreiazetai
ekswteriko patch.

Konstandinos A. Saipas
ksaipas at inter-touch.com, saipman at eexi.gr
Systems Engineer @ Inter-touch (EAME) Ltd.