kde2 + Redhat 6.1

Nikolaos Kefalas nkef at otenet.gr
Tue Oct 31 09:12:01 EET 2000

Dysthxos den exoun bgei rpm gia kde 2.0 gia Redhat 6.1 alla gia 6.2 kai
pano (otan to dokimaza)
opote yparxei panta problhma me ta dependecies , dokimase na
egkatasthseis  ola ta rpm monomias ,
h xrhsimopoise thn --nodeps  ,an exeis katebasei kai thn Qt pou dinei to
KDE 2  , logika 8a  douleyei kanonika .

NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras
visit http://users.otenet.gr/~nkef