Microsoft IntelliMouse sta X

Steve Stavropoulos steve at master.math.upatras.gr
Sun Oct 29 10:57:25 EET 2000

On Fri, 27 Oct 2000, Kwsths wrote:

> At 12:05 πμ 25/10/2000 +0300, Steve Stavropoulos wrote:
> >On Mon, 23 Oct 2000, Kwsths wrote:
> >
> > > Section "Pointer"
> > >      Protocol    "IMPS/2"
> > >      Device      "/dev/psaux"
> > >      ZAxisMapping    4 5
> > >      Buttons         3
> >
> >Kala, giati Buttons 3? Pws to skefthkes kati tetoio?
> >To intelli exei 5 plhktra, metra ta.
>
> den h3era oti diaferei apo to wheel mouse ..blakeia moy.

Sigoura o ari8mos twn plhktrwn den einai mia apo tis diafores tou wheel
mouse me to intelli mouse. Gia na katafereis na deis ta dyo epipleon
plhktra arkei ligh afairetikh skepsh. As ta metrhsw egw:
1. de3i
2. messaio
3. aristero
4. rodaki pros ta panw
5. rodaki pros ta katw

Se ayta akribws ta plhktra (4 kai 5) anaferese otan les :
ZAxisMapping 4 5
Opote einai ligo periergo meta na les:
Buttons 3
otan exeis hdh kanei map ta plhktra 4 kai 5 ston nohto a3ona Z (mhn mou
peis pws den ton blepeis kai ayton).

Aytes oi dyo options (ZAxisMapping kai Buttons) isxyoun gia X < 4.0
E3akolou8oun bebaia na isxyoun kai stis ekdoseis >=4.0 alla ekei
ypoti8etai oti o driver gia to intelli (IMPS2 an 8ymamai kala) 8a
katalabei ta dyo epipleon plhktra kai 8a ta xeiristei analoga.

PS. http://www.xfree86.org ekei exei oles tis plhrofories pou xreiazetai
kapoios kai EKEI prepei na apey8ynetai prwta.