Microsoft IntelliMouse sta X

DJ Art djart at linux.gr
Sun Oct 29 10:57:01 EET 2000

Steve Stavropoulos wrote:

> Se ayta akribws ta plhktra (4 kai 5) anaferese otan les :
> ZAxisMapping 4 5
> Opote einai ligo periergo meta na les:
> Buttons 3

Όχι, δεν είναι καθόλου περίεργο. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά νομίζω πως
αν δεν βάλεις Buttons 3, τότε δεν θα δουλεύει η ροδέλα όταν την πατάς
μέσα (σαν το γνωστό 3ο κουμπί, αυτό που κάνει paste).

Εμπάσει περιπτώσει, τα καινούρια intelli εκτός από αυτά τα 3 (εντάξει, 5
είναι) έχουν + άλλα 2 κουμπιά στα πλάγια ..... (εκεί θα ήταν καλό να
δουλεύανε και, μάλιστα, να μπορούσες να κάνεις assign εσύ ότι ήθελες σε
εκείνα ... :-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras