source.gr DOMAIN

papadogiannakis vagelis papas at hellug.gr
Fri Oct 27 01:54:06 EEST 2000

> Am I missing something? Katoxyrwses ena domain, kalo 'h kako to onoma to
> syzhtame, kai 6es na soy poyme ti na valeis mesa? Mallon anapoda moy
> fainetai oti pas. Esy ti proteineis na mpei mesa, pws 6a sygkentrw6ei to
> yliko, poios 6a to diaxeirizetai kai paei legontas? To site 6a
> anagnwrizetai epishma apo to Hellug 'h apla 6es th gnwmh mas ti na
> valeis mesa?

Telika mallon you R missing something... Tin aplotita :)
Ego esteila afto to mail etsi oste san linuxades pou eimaste oloi na
apofasisoume apo koinou ti 8a ginei me to domain. Idees exo, kai vlepo oti
oi perissoteroi 8eloun ligo poli ta idia pramata.
8a xtistei olo se PHP/MySQL kai to iliko 8a mazevetai apo osous contibutors
goustaroun.
To site den vlepo kanena logo na min anagnorizete episima apo to hellug
(oxi, ego den exo dilimata an 8a vgalo lefta `h oxi).
Egrapsa sto arxiko posting oti mporo na to diaxeirizomai kai ego, an de
vre8ei allos kaliteros (ego den (goustaro na) eimai sysadmin - ase ti leei i
braindump)
Kai nai, 8elo ti gnomi sas gia to ti 8a BALOUME (kai oxi ti 8a balo) mesa.

> Kala kai na h6eles na yparxoyn den ta dinoyn kai toso eykola oi
> diafhmistes ksereis.

oi diafimistes sigoura oxi :)
Se pliroforo oti einai PARA POLOI aftoi pou 8a i8elan na diafimistoun se ena
kalo site... Alla, ksereis, den pane monoi tous...

Papadogiannakis Vagelis
papas at hellug.gr