LINUX-GREEK-USERS? was (Re : linux-GREEK-users?)

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Thu Oct 26 19:07:59 EEST 2000

On Thu, Oct 26, 2000 at 06:13:43PM +0300, Giorgos Pallas wrote:
> Ego tha doso mia alli nota sto thema tis listas...
> H lista... Giati yparxei? Yparxei dioti kapoios mporei na kerdisei apo
> autin. Kapoios pou parakolouthei ti paizetai diorthonei ta provlimata pou
> opos exei deiksei i empeiria einai pano-kato koina, dinei lyseis se allous
> otan i empeiria tou tou epitrepei kai genikos ginetai ena pazari gnosis.
> OMOS...
>  Omos, apo tote pou egine sti lista auto pou me to reply to mail paei by def
> se auton pou to esteile, i kinisi sti lista exei pesei ta malla. Kai eroto,
> [...]

  Λοιπόν, επειδή από εμένα ξεκίνησε αυτή η ιστορία (αν και προφανώς δεν
είμαι ο μόνος που το ήθελε) οφείλω να υπερασπιστώ την αλλαγή.

  Καταρχήν, τι θες να πεις ότι η απάντηση πάει εξ ορισμού σ' αυτόν που
έστειλε το μήνυμα; Όλοι οι σύγχρονοι mailers πρέπει να έχουν τουλάχιστον δύο
τρόπους απάντησης: στον αποστολέα ή στον αποστολέα και όλους τους
παραλήπτες. netscape, pine, mutt, elm, ακόμα και το ταπεινό μου
/usr/bin/mail μπορεί να το κάνει αυτό. Δε λέω, είναι *πολύπλοκο* (!) να
έχεις δύο τρόπους να απαντήσεις αντί για έναν, αλλά υποτίθεται εδώ που
μιλάμε για linux ο κόσμος πρέπει να ιδρώσει για να μάθει να το χρησιμοποιεί,
σ' αυτό θα κολλήσουμε;

  Όσο για την λιγότερη κίνηση στη λίστα, το μόνο που έχω να πω είναι ότι
φαίνεται κυρίως να μειώθηκε ο θόρυβος, όχι το σήμα. Γιατί ναι, για 10kB τη
μέρα αξίζει ο κόπος· για 20kB όμως από τα οποία τα μισά δεν έχουν κανένα
λόγο ύπαρξης αρχίζεις να αναρωτιέσαι...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk