Netscape widgets

Kefalas Apostolos apolo at freemail.gr
Thu Oct 26 11:08:09 EEST 2000

Stratos Zolotas wrote:

> Το πρόβλημα μου μάλλον είναι απλό αλλά δεν μπορώ να βρω τη φταίει.
> Διαβάζω και γράφω ελληνικά παντού εκτός από τα widgets του Netscape.
> Ακολούθησα τις οδηγίες του Hellenic how-to αλλά δεν βγήκε τίποτα. Κάθε
> βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Το πρόβλημά σου δεν είναι το Netscape.ad αλλά κάποιο bug του Netscape
στην έκδοση 4.73 Η αναβάθμιση σε 4.75  θα σου λύσει το πρόβλημα. Ένα
άλλο πρόβλημα επίσης είναι οτι χάνει συνέχεια τον news server, και
πρέπει κάθε φορά που τον ξεκινάς να τον ξαναδηλώνεις. Κι αυτό επίσης
λήθηκε με τον 4.75

--
Kefalas Apostolos
Student at TEI Piraeus