pppd : link inactive.

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Thu Oct 26 09:37:31 EEST 2000

Kalimera,

              Edo kai peripou 1 evdomada mou parousiazetai provlima me tin
sindesi tou internet.  Diladi:

              To modem diapragmatevetai sosta kai kanei sindesi ston provider (
o opoios einai otenet) kai meta apo 1-6 lepta aposindeetai me ena minima "link
inactive" . Gia tin sindesi mou sto internet hrisimopoio to wvdial kai to
kinternet. Epikoinonisa me ton otenet kai mou dilosan oti ekeini me vlepoun na
sindeomai sosta kai na min eho apoleia paketon. Mou zitisan pantos na kano
merikes allages sto init 1 oste na iparhei optimun apodosi stin sindesi. ( ATW2
kai AT+MS=11,0. antistoiha ta opoia ekana. alla to provlima paramenei os ehei.
Epikoinonisa antoistiha kai me tis vlaves tou ote oi opoioi eirthan kai
allaksan to netmode. alla kanena fos. Epeidi eho tin idia dianomi kai sto spiti
me tis idies rithmiseis sta antistoiha programmata ipopsiazomai oti para tis
diaveveoseis tou OTE to provlima exei na kanei me tin grammi kai oxi me
programma sindesis.

I grammi einai ISDN alla sindeomai analogika.

Ean eihe kapoios paromoio provlima me afto tha parakalousa na me diafotisei me
ena prosopiko mail ( mia kai ipopsiazomai oti den ehei toso na kanei me tin
lista afto).  ndladis at otenet.gr

Efharisto.
Nikos Ladis