linux-GREEK-users?

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Oct 25 23:54:50 EEST 2000

On 25-Oct-00 Makis Saridis wrote:
> Mia erwthsh mono: Giati ayth h lista onomasthke
> linux-GREEK-users kai oxi linux-HELLENIC-users i
> kati sxetiko?
Giati otan skeftomoun ena onoma den gnoriza ti einai politically
correct gia tin Ellada (arnoumai akomi kai twra na mathw).
Akolouthisa tin pepatimeni pou leei oti sta Agglika
legomaste Greeks, eite mas aresei, eite oxi.
Alliws giati kapoios na min rwtisei giati den onomastike px
Linux-ellines-xristes ?
H akomi kalytera Ελληνες-χρήστες-του-Λίνουξ ?

Mipws xanoume tin ousia ?
Opws leei to netiquete :
   * Mhn stelnete pantelws asxeta pragmata me linux (u*ix, an
     protimate), me computers klp. Den mas endiaferoyn.

An thewreis to thema toso krisimo, grapsou ston syllogo, grapsou kai
stin lista hellug, kai these to ekei.
Oxi omws edw mesa, o thorybos einai hdh arketa ipsilos.