Πρόβλημα με mail server

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Wed Oct 25 12:59:34 EEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 11:37:12PM -0700, George Liolios wrote:

> Γειάς σας,
> Σε ένα δίκτυο (LAN) με μισθωμένη γραμμή με OTENET και
> εγκατεστημένω ένα mail server (sendmail) Suse 6.4
> συμβαίνουν τα ακόλουθα.
Το sendmail SuSe 6.4 δεν βοηθάει καθόλου. Το sendmail έχει
δική του version και το βλέπεις κανοντας ένα telnet πάνω του.

> Ομως εάν προσπαθήσω να συνδεθώ με κάποια dial-up
> σύνδεση σε οποιοnδήποτε Internet Provider λαμβάνω
> κανονικά e-mails αλλά δεν μπορώ να στείλω και παίρνω
> το παρακάτω μύνημα:
> relaying denied
> Σημείωση τα test
 Εχεις βάλει smart host; Τι ρυθμίσεις έχεις κάνει; Στείλε και
κανα output από τα logs. Με αυτά που δίνεις δεν νομίζω να
μπορεί να σε βοηθήσει κανεις.
 Και δοκίμασε να κοιτάξεις και να κάνεις μονος σου τις ρυθμίσεις του
sendmail πρωτού ρωτήσεις κάτι. Απο αυτά που γράφεις φαινεται οτι απλώς
έστησες ενα suse και περίμενες να δουλέψει σαν plug&play mail server.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr