Chatscript failure

Sidiropoylos Athanasios msx at kil.forthnet.gr
Wed Oct 25 00:19:24 EEST 2000

The Reverant wrote:

> Paides xaireto. Palaiotera eixa ftiaksei ena chatscript gia na sindeomai stin Forthnet, to opoio douleve 100%. Tora allaksa prosorina ISP (Otenet), kai eipa oti to mono

Opote milame gia aplh dial up kai oxi ISDN (simantikh diafora).

> pou tha xreiazotan na allaksei sto script einai to username, passwd kai phone #. Otan omos kano dial kai parakoloutho to /var/log/messages blepo ta eksis omorfa:
> kai kleinei i grammi,
> Kai eroto: Tis ptaei?

Apo oso 8ymame ota eixa kai egw kapote balei OTEnet gia liges meres to
problima einai oti ..... ektos apo username kai password 8elei amesos
meta na tou epilejeis kai tropo sindeshs.....
(ppp, slip ). Ara ..... aplos pros8eteis dyo gramoule sto scriptaki sou
(mia na perimenei to : kai mia na dinei to 1 pou an den kanw la8os einia
h epilogh gia ppp) kai telioses.

Kane thn sindesh xirokinita mia fora na deis th akribos 8elei giati
mporei na kanw kai la8os....

> Efharisto prokatabolika
>
> Dimitris

Sidhropoylos A8anasios