source.gr DOMAIN

papadogiannakis vagelis papas at hellug.gr
Tue Oct 24 16:48:21 EEST 2000

Regards...

Loipon kirioi, mia kai pleon eimai o katoxos tou en logo domain, 8a i8ela na
dosete protaseis kai idees gia to pos 8a mporesoume na to xrisimopoieisoume
san koinotita tou linux.

To domain 8a xrisimopoiei8ei APOKLEISTIKA gia afilokerdeis skopous,
analambano pliros ta oikonomika tou, kai (an den prosfer8ei allos kaliteros
apo mena) kai to administration tou.

Diafimiseis den 8a iparxoun (fisika), kai 8a (protimousa na) asxoleitai
apokleistika me linux. To poli-poli na bei ena banner aftou pou 8a to
filoksenei.

Akouo loipon tis protaseis sas, kai elpizo na broume mia akri.

Papadogiannakis Vagelis
papas at hellug.gr