SuSe yast

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue Oct 24 16:02:54 EEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 03:08:49AM +0300, Lefteris Chatzibarbas wrote:

> Τώρα, σχετικά με τις διανομές, να διευκρινήσω ότι υπάρχει τεράστια διαφορά
> μεταξύ του free, και του αποτελείται αποκλειστικά από Free Software, και
> δεν πρέπει να γίνεται ισοπέδωση και εξίσωση των δύο.  Τις περισσότερες
> διανομές μπορεί κανείς να τις αντιγράψει/αναδιανέμει, γεγονός που τις κάνει
> free-redistributable (όπως συμβαίνει και με πλήθος proprietary λογισμικού).
> Αυτό που η Debian εγγυάται είναι ότι τα Οfficial CD images (και όλα τα
> packages στο main directory) αποτελούν Free Software.

 Το debian εχει δικά του free software guidelines τα οποία διαφέρουν πολύ
απο το GNU free software. Για περισσότερες πληροφορίες δες το www.debian.org.

 Actually δεν ξέρω καμία διανομή (εκτος της Debian)που να μπορείς να αντιγράψεις
αναδιανέμεις εξ'ολοκλήρου και δεν ξέρω απο που το συμπέρανες αυτό.

 Εδω μιλούσαμε για free διανομή του πρώτου cd και εσύ λες ότι όλη η
διανομη είναι free distributable.
 Η SuSe διαθέτει πολλά proprietary προγράμματα τα οποία δεν επιτρέπουν την
αναδιανομή τους. Δεν ξέρω κατα πόσο free θεωρεις την informix ή
τις πρώτες εκδόσεις του staroffice (στο οποίο απαγορευόταν ακόμη και
το mirror χωρίς αδεια).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr