SuSe yast

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Oct 24 12:14:21 EEST 2000

On Δευ, 23 Οκτ 2000, you wrote:

> όχι, εδώ δεν ισχύει. Το έχει "Βαρέσει" ο Παπασωτηρίου στα ύψη. Νομίζω,

> αν το παραγγείλεις από την SuSE και πληρώσεις ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ έξοδα

> αποστολής, κοστίζει 25.000 δρχ (μιλάω για το ίδιο πακέτο, αυτό που στα

> ράφια έχει 40).

Τότε αναθεωρώ, και αποσύρω τις βαριές κατηγορίες που εκτόξευσα χθες. Πάντως και
ο Παπασώ "καλός"είναι, αλλά οι κουτοπονηριές δεν πετυχαίνουν πάντα.
Π.χ. το civ-Call To Power έκανε 17.000 πριν από δύο μήνες, και προχθές το πήρα
7.000. Δεδομένου ότι η ετικέτα με τις 7.000 ήταν πάνω από ΤΡΕΙΣ άλλες στο
κουτί, μπορώ να διακρίνω εύκολα 3 διαδοχικές αποτυχημένες απόπειρες του Παπασώ
να μας πιάσει κορόιδα (ίσως και μια 4η πετυχημένη), που οι δυνάμεις της Αγοράς
και η παροιμιώδης τζαμπίαση των linuxaδων καταδίκασαν χωρίς αναστολή.

Δημήτρης