SuSe yast

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Oct 23 18:42:18 EEST 2000

Αυτή η φάση με το Reply-To μου έχει σπάσει τα νεύρα, αναρωτιέμαι ποιος την
σκέφτηκε.
 On Δευ, 23 Οκτ 2000, you wrote:

> Απο καποια αναφορά στο yast καποιου developer της SuSe είδα οτι το

> yast δεν είναι free, και δεν μπορεις να το αντιγράψεις. Ουσιαστικά

> ανεφερε οτι ο λογος που δεν είναι free είναι για να ΜΗΝ μπορεί καποιος

> να αντιγράψει το distribution της suse. Δεν εχω suse και στο site

> τους δεν υπάρχει καμιά αναφορά για το license του yast, αν καποιος

> έχει suse μπορεί να μας διαφωτίσει περισσότερο για το τι συμβαίνει.

>   Αν πράγματι δεν είναι free ο σύλλογος έχει παράνομα αντιγράψει SuSe

> cds, γιατί αν θυμάμαι καλά το yast υπήρχε μέσα! Κατι αντίστοιχο ίσως να

> [...]

Και πολύ σοβαρά σκέφτομαι να την ακολουθήσω, γιατί οι άλλες τον έχουν πάρει
πολύ ψηλά τον αμανέ. Αν είναι ΚΑΙ να σκας 40.000 (με κραυγαλέο παράδειγμα
το SuSE7  professional, που ουσιαστικά περιέχει ό,τι και το "μόνο" 20.000 δρχ.
αξίας personal, μαζί με την (τζάμπα) Java 2, και το (ξεπερασμένο) KDE1.92) για
ΚΑΙ το λειτουργικό να είναι χωρίς εγγύηση καλής λειτουργίας, τότε να τους χέσω
(και το λέω παρ' όλο που είμαι φανατικότατος linuxas, χωρίς win στο σύστημά
μου) τις διανομές τους. Τα παλιο-παράσιτα, που καπελώνουν τον κόσμο του linux.

Δημήτρης