Dilima

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sun Oct 22 13:05:02 EEST 2000

On Sun, 22 Oct 2000, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:
> 2) Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά γίνεται μία αλλόγιστη αναφορά στον
> Hellug και ΞΑΦΝΙΚΑ από το ΠΟΥΘΕΝΑ βάζουμε το σύλλογο στη μέση να τον
> πετροβολήσουμε. Τί δουλειά έχει ο σύλλογος τώρα ?? Πού κολλάει ?? Η θέση
> του συλλόγου είναι δεδομένη, ξεκάθαρη, δηλωμένη **ΑΝΟΙΧΤΑ** στην
> κατάλληλη mailing list, καταγεγραμμένη στα κατάλληλα archives κ.α. Δεν
> καταλαβαίνω προς τί η "σφήνα" και μάλιστα τοποθετημένη χωρο-χρονικά σε
> λάθος σημείο.

Η αναφορά μου στον hellug αφορούσε στη φρασεολογία που διάβασα στην EEEA για το DiLiMa
και υπέθεσα οτι ο σύλλογος δεν την υιοθετεί, και ότι έχει να πει το λέει ήρεμα και
πολιτισμένα. Έχετε δίκιο όμως, άλλο ΕΕΕΑ και άλλο hellug και ζητώ ειλικρινά συγνώμη για
την παρανόηση. Ζητώ επίσης συγνώμη που δεν έψαξα τη θέση του συλλόγου στα κατάλληλα
archives, άν και τούτο οφείλεται στο οτι δεν **ΓΝΩΡΙΖΑ** τι έχει συμβεί (και ακόμη δεν
καταλαβαίνω τι θέμα υπάρχει).

> 2) Στην ΕΛΛΑΔΑ ξέρουμε μόνο να ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟΓΙΣΤΑ, να κρίνουμε
> πράξεις, πράγματα, γεγονότα, άτομα, χωρίς επειχειρήματα, χωρίς να έχουμε
> καμία απολύτως δικαιοδοσία, χωρίς να σκεφτόμαστε, χωρίς να βάζουμε τα
> "πράγματα κάτω" και να κοιτάμε τα δεδομένα και τα ζητούμενα, χωρίς να
> ξέρουμε κλπ κλπ ....

Ελπίζω να μην αναφέρεται αυτό σε εμένα! Είναι σαφές οτι ούτε κατηγορώ κανέναν, ούτε το
DiLiMa συγκεκριμένα βγήκα να υπερασπιστώ, και το "αλόγιστα", "χωρίς επιχειρήματα", και
τα λοιπά δεν έχουν σχέση, καθ' ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ τι συμβαίνει, και δεν βγήκα να πώ άποψη
επι του προκειμένου. Ο έρμος παρατήρησα (και το mail σου, DJ Art, το επιβεβαιώνει)
μια κάποια ευαισθησία γύρω από το θέμα, που ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σας λέω, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ.
Τόσο κακό ήταν που ρώτησα να μάθω? Δηλαδή αυτό το μυστήριο θέμα είναι τόσο taboo για τη
λίστα, που...

> 1) Και πάλι θα επακολουθήσει ένα flame-war, ένας ακόμα εμφύλιος πόλεμος.

... θα έχουμε και πάλι flames? Για ποιό λόγο? Εν πάση περιπτώσει, καταλαβαίνω οτι κάτι
έχει παιχθεί με το DiLiMa, αλλά ακόμα δεν ξέρω τι. (Μήπως έγινε κάτι το καλοκαίρι,
όταν δεν παρακολουθούσα τη λίστα)? Εγώ θα ψάξω στα archives του hellug μπας και
διαφωτιστώ, αλλά άν κανείς χριστιανός γνωρίζει, ας μου στείλει ένα προσωπικό να μου
εξηγήσει (για να μήν ανάψουμε τις flames). OK? Και πάλι συγνώμη για την αναστάτωση...

> Εντόπισες πραγματικά την πηγή του προβλήματος. Όχι, δεν
> είναι *πλατεία*, ούτε *καφενείο*.

Υποθέτω οτι η έννοια του "καφενείου" είναι κομματάκι παρεξηγημένη... (Ίσως εδώ θα
χρειαζόταν νέο thread). Δηλαδή πέστε μου, τι προτιμάτε να είναι η λίστα:
1) Μαγαζί που λύνει απορίες, και μάλιστα που τις απαντήσεις δίνουν standard κάποιοι
συγκεκριμένοι άνθρωποι? (Που στο κάτω κάτω δεν είναι υποχρεωμένοι).
2) Το στέκι επίσης μιας κλειστής παρέας (κυρίως μελών του hellug), με ξεχωριστές
ανησυχίες από εμάς τους υπολοίπους?
3) Ή μήπως ένας χώρος όπου ΟΛΟΙ οι ενασχολούμενοι με το linux στην Ελλάδα θα μπορούν να
έλθουν σε επαφή για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θέμα τους απασχολεί, πάντα μέσα σε κάποια πλαίσια?

Τα πλαίσια αυτά προσωπικά τα έχω τιμήσει, καθ' όσον έχω στείλει mail μόνο όταν έχω
πράγματι να πώ ή να ρωτήσω κάτι, ή να δώσω μια σίγουρη απάντηση (ημί-αρχάριος γάρ).
Συνεπώς δεν μου αρέσει να υπονοείται έστω και αμυδρά, οτι αντιμετωπίζω τη λίστα σαν
"καφενείο", σάν αργόσχολος δηλαδή.

Once again, 1000 συγνώμη για την έκταση του mail (δεν θα ξαναγίνει)...

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)