SB128PCI Sound Card problem. Please help!

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sun Oct 22 00:23:44 EEST 2000

Alexandros Vellis <avellis at bigfoot.com> wrote:
> Ενεργοποίησες από το πρόγραμμα για mixing που χρησιμοποιείς, το μικρόφωνο;
> Ρύθμισες τα volume/mute; :-)

Ναί, το έχω κάνει... Δέν καταλαβαίνει όμως τίποτα. Έτσι δεν
μπορώ να δώσω φωνητικές εντολές με το kVoiceControl...
(Απογοήτευση).

> Η κάρτα _δεν_ έχει midi synthesizer. Ολα γίνονται μέσω
software. Το xmms και > το kmidi δουλεύουν μια χαρά σε μένα.

Και σε εμένα. Όμως το kmid, το rosegarden και όποιο άλλο
πρόγραμμα ζητά το /dev/sequencer δεν μπορεί να δουλέψει.
Έτσι δεν μπορώ να κάνω τις δικιές μου συνθέσεις με το MIDI
κλαβιέ που έχω συνδέσει πάνω. (Ξανά απογοήτευση...)

> Αυτό το γράφει στο documentation του kernel για το es1371 module. Δεν
> υποστηρίζονται αυτά τα αρχεία γιατί η κάρτα δεν υποστηρίζει "raw" ALaw/uLaw
> formats.

Ναί αλλά το documentation αναφέρεται σε αναπαραγωγή αρχείου
.au από το /dev/dsp, και μεταξύ άλλων λέει οτι:
"MIDI synthesis has to be done in software. To allow this
the driver/soundcard supports two PCM (/dev/dsp) interfaces."
καθώς και οτι:
"The driver supports a simple MIDI UART interface, with
no ioctl's supported."
άρα, απ' ότι καταλαβαίνω θα έπρεπε να μπορώ να δουλέψω MIDI
εντολές με το κλαβιέ μου, εκτός από αναπαραγωγή .mid αρχείων.

> Αυτό είναι λάθος. :-) Πολλοί drivers δεν υποστηρίζουν το εν λόγω special file.
> (Την είχα πατήσει κι εγώ :)

Ναί, αλλά άν αυτοί οι drivers δεν το υποστηρίζουν (που,
σημειωτέον, δεν είδα πουθενά να αναφέρεται κάτι τέτοιο για
τον es1371.o, τότε πως θα αναγνωριστούν τα υπόλοιπα device
files? Πως θα δουλέψει το MIDI sequencer της κάρτας? Τόσο
τραβηγμένο είναι δηλαδή να θέλει κανείς να κάνει και κάτι
παραπάνω με την κάρτα ήχου? (Δε νομίζω)...

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)