Ellhnika sto Lyx

Alexandros Vellis avel at pmail.net
Thu Oct 19 19:32:39 EEST 2000

Costas Gavardinas wrote:

> Mporei kapoios na me voithisei wste na mporw na grafw ellhnika sto Lyx kai
> na typwnontai swsta san Postscript? Ti grammatoseires xreiazomai kai ti
> rythmiseis?Eyxaristw

Me thn proypo8esh mias swsths egkatastashs tou greek-Babel... [Sto SuSE mou,
den xreiazotan na kanw tipota parapanw apo to na balw to "anepishmo"
iso-8859-7 inputenc kai na kanw ena TeX rehash]:

- Options/Screen Options: ellhnika fonts sta diafora fields (p.x. grtimes,
helvetica) kai font-norm=iso8859-7, gia to WYSIWYM periballon.

- Layout/Document: Language=Greek

- LaTeX preamble:

\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}

Epipleon, an 8es na xrhsimopoihseis to font Kerkis, bazeis kai th grammh:
\usepackage{kerkis}

Sto KLyX nomizw einai akribws ta idia, me mia idiaiterothta: _prepei_ na
alla3eis to Layout/Document/Encoding se default, alliws 8a sou petaei errors.
To default einai latin se authn thn epilogh.

--
Monday is an awful way to spend one seventh of your life.

Alexandros Vellis    http://avel.freehosting.net
avel at pmail.net               ICQ: 37931847