One Monitor for 2 PC's

Haris Alatas alatasst at otenet.gr
Thu Oct 19 18:32:17 EEST 2000

> Yparxei data switche kai gia o8onh alla egw den katafera na frw
> a3iopreph kalwdia sthn 3an8h (me kalh 8wrakish) kai to apotelesma
> einai ligo xalia. Opote an apofasiseis na pareis koita na breis
> kai kala kalwdia.

Filaraki ki egw apo xanthi eimai kai ergazomai se mia etairia tin INFONORTH.
An 8es perna mia bolta. Emeis to kanoume auto poli sixna me ta switches se
servers kai paizoun apsoga. An 8es perna mia bolta na ri3eis mia matia gia
kalwdia.

Einai sto terma Andreou Dimitriou me kanari gwnia bgainontas gia kabala ligo
prin to foro...

Haris