JDK (1.3) kai ellhnika font.properties

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Oct 18 12:28:53 EEST 2000

On Wed, 18 Oct 2000 11:52:38 +0300
Prokopis Prokopidis <prokopis at ilsp.gr> wrote:

> Sorry gia to pithano FAQ, alla kserei kaneis kapoio keimeno/howto pou na
> antimetwpizei to thema jdk & font.properties & ellhnika; Apo o,ti
> katalabainw, gia na dw ellhnika sto parathyro mias java efarmoghs,
> prepei na exw ena swsta rythmismeno jdkx.x/jre/lib/font.properties
> arxeio. An ontws einai etsi ta pragmata kai kapoios to exei setarei
> swsta, tha mporouse na mou to steilei me proswpiko mail;

<snip>
> Euxaristw,
>
> Prokopis.

Prokopi tha koitaksw na ftiaksw ena font.propeties pou na periexei stis grammatoseires tou Graphis kai na to steilw edw (einai mikro, min fwnazete) enw tha doume an einai na mpei kai stin epomeni version tou graphis.
DEN tha kanw ena distribution-specific (p.x. RedHat 7.0 pou les) giati den mporw na kserw ti periexei to kathe distribution.
Profanws, an exei kapoios ena etoimo, as to steilei prwtos :-)

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr