isdn

Nikos Kavourinos eos at forthnet.gr
Tue Oct 17 12:19:08 EEST 2000

Christos Ricudis wrote:

> Hello Nikos!
>
>   On 17 Oct 00, Nikos Kavourinos wrote to Harris Kosmidhs with subject "Re:
> isdn":
>
>  NK> kai poios eipe oti to atz einai aplo? einai toso dyskolo na
>  NK> valeis sto myalo sou thn idea oti to netmod DEN einai modem
>  NK> alla TA kai ara de mporeis na to antimetwpizeis sas modem?
>  NK> an skeftei kaneis apla to kanei na paizei me otidhpote, apo
>  NK> scriptakia mexri xisp, kppp h opoio allo paketo thelei, arkei
>  NK> na setarei tis at me katharo myalo, to thema exei
>  NK> syzitithei kapou ekato fores, as to stamathsoume
>
> Eisai bloody fucking sure about that?
>
> Mia apo tis douleies poy kanw ayth th stigmh, afora sthn dhmiourgia enos
> systhmatos poy 8a mporei /xwris shmantiko user setup/ na kanei dial-out (kai
> diafora alla pragmata).
>
> Afhnontas kata meros to gegonos oti gia na mou doulepsei sxetika aksioprepws
> xreiasthke na ftiaksw tria special cases gia netmods me analogo firmware
> (dystyxws den exw netmod hardware ver 00, nomizw oti 8a eixe plaka na ftiaksw
> ALLA dyo special cases), ta SHMANTIKA hard facts apeirwn wrwn dokimhs, einai
> tria (ta ashmanta einai apeira, alla ta parablepw) :
>
> * Gia na mhn anagkastoyn na grapsoyn/synthrhsoyn/ktl multilink PPP gia Windows,
> ylopoihsan PPP protocol spoofing. Dhladh : To netmod prospa8ei na katalabei
> pote to local akro milaei LCP, kai to kanei intercept analogws. Akomh, milaei
> LCP sto remote point, in behalf of the local point opote to krinei skopimo.
> Ayto 8a htan teleio, an douleye. Dystyxws, ektos toy oti den einai teleio
> (anarwth8hkate pote ti einai ayta ta "Appear to have received our own echo
> reply" log entries sto PPP log sas?), prokalei datastream-dependent errors, poy
> einai TERASTIO problhma. (Sas kollhse pote to netmod thn wra poy prospa8eite na
> katebasete ena /sygkekrimeno/ arxeio h na mpeite se mia /sygkekrimenh/ selida?
> Anarwth8hkate giati?)

thn epomenh plaka tha thn patheis otan diapistwseis oti apo thn pleyra
tou router sou oi misoi pelates tha sou shkwnoun bundle xwris na
shkwsoun deytero kanali. Epishs tha diapistwseis oti ta nt eidika
trelainontai me ta errors, tsantizontai ki arxizoun ki ayta thn kontra
opote ekei einai pou apodeiknyontai pio tsampoukades ap to TA tou netmod
kai to kremane oristika. ayto omws einai sthn epomenh fash ap tis at
commands,gi aytes isxyoun ta parapanw

> * Otan brisketai se command mode, xanei aberta to state sto opoio brisketai, me
> apotelesma na mhn mporei na dextei entoles xwris na tis 8ewrei ERROR's. Ayto
> symbainei randomly.

to netmod apla xreiazetai minimalistikh proseggisi sto command state,
init string tou einai to at px, gia pio periplokes katastaseis ena
ats82=74 einai oti pio periektiko mporeis na tous dwseis otan ektos apo
diktyo kaneis ki alla pragmata mazi tou, akolouthws ajiopoieis kai th
fantasia sou, ston kppp fer eipein exeis thn eykairia na ajiopoihseis
thn arrwsthmnh idea oti prepei opwsdhpote na rythmiseis to volume tou
modem gia na exeis mppp on demand ws ejhs gia paradeigma:
low: atb40
medium: atb0ja56js50kas66kss15
high:  atb0ja44js30kas15ksm4

(minimalistikotato bghke ayto :-)

kai nai exw poly kairo na parw error apo netmod akomh ki apo 00 ver me
ejairesh periptwseis pou mallon aforoun se up/down tou tr

en katakleidi, an kai apexei ap to na thewrithei ajiopisto TA par ol'
ayta paizei

ayta