SOLVED [Re: KDElibs-1.94-Compile]

moasi azisi at cs.ntua.gr
Sun Oct 15 23:58:43 EEST 2000

On 12 Oct 2000 22:53:08 GMT, moasi wrote:
>Έχω qt-2.2.0 και έχω μεταγλωτίσει το πακέτο kdesupport-1.94 σε
>σε σύστημα με διανομή Slackware Linux 7.0. Το πρόβλημα εμφανίζεται
>κατά την μεταγλώτιση του kdelibs-1.94 (στο make, όχι στο ./configure)
>Μήπως γνωρίζει κανείς τι μπορεί να γίνει γι'αυτό το μύνημα:
[snip]

τελικά έφταιγαν οι επιλογές που είχα βάλει στο configure παρόλο που
μου έφτιαχνε κανονικά τα Makefiles μου. Έβαλα ένα
-with-qt-dir=/usr/local αντί του -with-qt-libraries=/usr/local/lib/qt
και έφτιαξε. Επίσης άλλες δύο επιλογές του configure ήταν οι
--prefix=/opt/kde-1.94/
-with-qt-includes=/usr/local/src/qt-2.2.0/include

--
Αντώνης Ζήσιμος
Που θα πάμε σήμερα ;