μια ερωτηση for Linux

Paul Kairis kairis at home.com
Fri Oct 13 02:48:00 EEST 2000

Συναδελφοι:

Βρισκομαι στη Αμερικη πολλα χρονια (μεταπτυχιακα και μετα δουλεια) και
ασχολουμαι με το Linux εδω και 5 χρονια putting firewalls for clients.
Ο ξαδελφος μου στη Αθηνα (περιοχη Υμμητου) θελει να βαλει Linux στο
συστημα του.

Δυο λυσεις: να κατεβω Ελλαδα να το καμω εγω (ισως το επομενο Πασχα)
η ενας απο σας λεβεντης που εχει ενα Σαββατοκυριακο ελευθερο να
παει να να καμει ενα redhat 6.2 install.

Υπαρχει καποιο τετοιο ατομο να βοηθησει; Πως να επικοινωνησω μαζι του;

Φιλικα.

Παυλος
Phoenix, Arizona