nea periferiaka

gpall at hal.csd.auth.gr gpall at hal.csd.auth.gr
Fri Oct 13 11:44:06 EEST 2000

> 4) Kapoies fores to slave CD-ROM drive (ena hrwiko 8x Sony pou einai
> syndemeno pisw apo ena master CDRW ths Creative pou ekana dwro ston
> eayto mou), arxizei na psaxnei epimona gia CD apo thn arxh tou boot kai
> apla den stamataei, akoma kai meta apo to fortwma tou Linux.
> Genika h apodosh tou PC einai poly pesmenh se aytes tis periptwseis, kai
> stamataei na psaxnei epimona gia CD mono meta apo reboot. Sas leei kati
> ayto?

Na po kai ego mia traumatiki empeiria ep'autou. Bazo oraia kai kala to Debian
2.2 kai arxizontas to configuring tou mixanimatos, blepo sto fstab exei
/dev/cdrom cdrom iso......
Ego mia zoi eixa /dev/hdc  cdrom iso....

Den edosa simasia alla egine to kako...Pao na kano mount ena sidaki arxizei to
drive na diavazei maniodos kai petaei ena minima pou den to thymamai epakribos,
"drive seek error" kati dekaeksadikous kai to mixanima menei ston topo...Opote
efage reboot (oksapodo...) Den synedesa kateytheian to gegonos me tin kataxorisi
sto fstab kai to idio ksanagine me allo cd opote kai allaksa se /dev/hdc to
fstab kai ektote ola pan elbetiko roloi.

Giorgos