shmmax

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Oct 12 16:46:46 EEST 2000

On Thu, 12 Oct 2000, Nikolas Stylianides wrote:

> paidia to arxeio poy ka8orizei thn share memory ka8e fora poy kano
> reboot to mixanima jekinaei me 32MB.
> Yparxei kapios tropos na to kano na jekinaei me perissotera ?
> Pio rc einai poy to ka8orizei??
> Eyxaristo poly

[elpizw na ennoeis ta IPC shared memory segments]
$ cat /proc/sys/kernel/shmmax
$ echo "67108864" >/proc/sys/kernel/shmmax
$ locate rc.local

HTH,
Tassos
--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

"Bill Gates is just a monocle and a Persian Cat away from being one of
the bad guys in a James Bond movie." - Dennis Miller