ELLHNIKA KONSOLAS

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Thu Oct 12 03:41:40 EEST 2000

To console-tools einai newtero kai paei na antikatastisei to "kbd".
Koitaje to lct.sourceforge.net gia perissotera.

> 2. ti diafora exoun ta gr apo ta gr-pc ??

To gr-pc prosomoiwnei ta ellinika pou yparxoun (ypirxan)
stous ypologistes symbatous me IBM-PC. H allagi metajy ellinikwn/agglikwn
ginete me Alt-Enter klp.

> 3. ti akribos einai to problima pou anaferthike gia tin 'daimonismeni'
> ekdosi tou loadkeys ?

To gr.kmap.gz periexei klhseis se alla arxeia ta opoia periexoun klhseis
se trita. Ka8e ena apo afta einai sympiesmena. O tropos me ton opoio ginete
h diadoxiki aytomati (on-the-fly) aposympiesi einai kapws problimatikh
kai to problima parousiazete sto gr.kmap.gz (kai oxi sto gr-pc.kmap.gz pou
einai sxedon paromoia).

O tropos me ton opoio ginete h aytomati aposympiesi einai mesw ths
dhmiourgias
8ygatrikvn diergasiwn kai anamonis aytvn gia logika syntomo xroniko diasthma

gia na termatisoun. Ostoso, gia kapoio logo, ena kommati tis aposympiesis
kollaei gia kapoio tropo. Opote, to orio pou exei te8ei jeperniete kai h
kollimeni diergasia 8anatwnete (ejou kai to minima sfalmatos pou
parousiazete).

Enas tropos na lyseis to sfalma einai na allajeis tin seira tvn entolwn sto
gr.kmap.gz
kai sygkekrimena na mpei h entoli "include" poy yparxei, sto telos. Tote
leitoyrgei.

> Kai mia teleutaia erotisi : to na kano sto bash export
> LANG=greek to mono
> pou symbainei einai oti minimata tou kelyfous kai
> programmatos pou koitan
> tin $LANG tha einai sta ellinika, den exei kamia sxesi me to
> an ego mporo
> actually na do ellinikous xaraktires stin othoni, sosta??

Akribws.

simos