Metaglwttish kmail ...

DJ Art djart at linux.gr
Thu Oct 12 00:45:15 EEST 2000

Nikos Theodorou wrote:

> In file included from kmmainwin.cpp:11:
> kmmessage.h:7: mimelib/string.h: Δεν υπάρχει τέτοιο αρχείο ή κατάλογος

> Ontws, o katalogos mimelib den yparxei... den einai ligo periergo auto?
> To paketo einai katebasmeno apo to epishmo site tous.. Kamia idea?

O κατάλογος mimelib, δεν *πρέπει* να είναι στο πακέτο του kmail, ο
κώδικας λέει:

#include <mimelib/string.h>  (είναι <> και όχι εισαγωγικά "")

Είναι μέρος του KDE, σε μένα βρίσκεται στο
/opt/kde/include/mimelib/string.h (και όλα τα υπόλοιπα αρχεία/header
εκεί μέσα),

άρα τσεκάρεις το kde σου. Και επειδή μου "βρωμάει" από τα 850 χιλιόμετρα
rpm στην όλη υπόθεση και διανομή redhat-like (;-) (προς το mandrake
πάει) ...

περίμενε να τσεκάρω τα rpms του mdk .....

Είσαι ΠΟΛΥ ΑΤΥΧΟΣ. Ένα rpm -qpl * |grep mimelib μέσα στον κατάλογο με τα
rpms δεν επιστρέφει αυτό που θέλουμε ....

Σε μένα(slackware), το include/mimelib/* είναι μέρος του πακέτου
kdesupport. Στο kde-support-bla-bla.rpm του mdk δεν υπάρχει τίποτα
τέτοιο.

Ας τσεκάρω και τα rpms του redHat 6.1:

ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ !!!! :-) Το kdesupport του redhat 6.1 περιέχει τον
κατάλογο mimelib ..... άρα, όρμα του ...... (και δοκίμασε και από κανένα
πιο καινούριο RedHat)

και ξέρεις γιατί είσαι τυχερός ? *Ίσως* γλιτώνεις ένα compile του
kdesupport. και πιθανότατα και της qt. και πάει λέγωντας. Ανακαλύπτουμε
σιγά-σιγά πως κάποιες διανομές κάνουν το ακατόρθωτο: να είναι
μη-flexible πρός τους developers, πράγμα που είναι "ΣΗΜΑΙΑ" του linux
(δηλ. η ευελιξία για τους προγραμματιστές)

(πού είπαμε βρίσκεται το FreeBSD ?? ;->
Πάντως, το mini-HowTo Linux+FreeBSD είναι πεπαλαιωμένο. Γράφτηκε για
freebsd 2.2.2 και κάνει αντιστοίχηση συσκευών, αρκετά άστοχη για νέες
εκδόσεις [4.0])

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras