Sawfish - libjpeg - SuSE 7.0

ÉùÜííçò Èåïäüóçò - Jani Theodossis jtheo at otenet.gr
Tue Oct 10 23:28:00 EEST 2000

DJ Art wrote:

> Δοκίμασε να εντοπίσεις το αρχείo/α libjpeg.so.* (σ' εμένα βρίσκεται στο
> /usr/lib) και να φτιάξεις ένα symbolic link ως εξής:
>
> cd /usr/lib
> ln -s libjpeg.so.62 libjpeg.so.6
>
> Πρόσεξε το "libjpeg.so.62", βάλε το σωστό, ανάλογα με αυτό που θα βρείς
> εκεί μέσα. Αν και πάλι γκρινιάζει, ίσως χρειαστεί να φτιάξεις άλλο ένα
> symbolic link:
>
> cd /usr/lib
> ln -s libjpeg.so.62 libjpeg.so.6.0

Λοιπόν...
Τις βρήκα τις libraries στο /usr/lib αλλά βρήκα και τις παλιές (6.0) στο
/usr/i486-linux-libc5/lib/ (??? ποιος τις έβαλε εκεί;). Δοκίμασα να
συνδέσω με link τόσο τις παλιές όσο και τις καινούργιες αλλά τίποτα...

Εν τω μεταξύ επιτέλους έτρεξε σωστά το Gnome Configuration Tool κι
έπαιξε
ο Window Maker. Κι όσο για τα script τελικά είναι το gdm που επιμένει να
τρέχει το Gnome με Sawfish κι όχι το ίδιο το Gnome (κάτι που φάνηκε από
ένα startx).

Οχι-και-τόσο-αθώα-λεπτομέρεια: Ενώ είχα βάλει Xfree 4.0 το SuSE μου τα
ξαναγύρισε σε 3.6 (???). Μόλις βρω ξανά χρόνο θα ξαναβάλω τα 4.0 και θα
δω
αν βγήκε καμμιά αναβάθμιση του Sawfish. Όχι επειδή έχω ανάγκη τον
Sawfish
(πολύ μου αρέσει ο WindowMaker) αλλά από τσαντίλα που δεν τρέχει.

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.