SUCCESS: xkb - mhpws to 3exasame;

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Tue Oct 10 17:11:33 EEST 2000

On Mon, Oct 09, 2000 at 06:48:27PM +0300, Kostas Gewrgiou wrote:

> Auto einai to layout pou exo dei sta perisotera *nix kai sto MacOS
> me merikes psilodiafores apo OS se OS (<<,>> kai paromia) einai standard
> omos ???

  Εξαρτάται πάντα πως ορίζεις το standard/πρότυπο (χμ, καλύτερη λέξη). Αν
πρότυπο είναι κάτι που έχει σχεδιαστεί από κάποια επιτροπή και τελικά
εγκριθεί από έναν σχετικό οργανισμό (π.χ. ΕΛΟΤ, ISO), τότε δεν γνωρίζω καν
αν υπάρχει ένα τέτοιο πρότυπο. Αν όμως πρότυπο είναι κάτι που
χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία του (ενδιαφερόμενου) πληθυσμού, και
οτιδήποτε άλλο θα έμοιαζε παράλογο, τότε το πρότυπο είναι αυτό που
περιγράφω.

> distixos oute to us out to gb map einai available san group2, opote den
> boroume na kanoume kati san to parakato px sto el map :(

  Ναι, όντως, αυτό είναι ατυχές, οπότε μάλλον αρκεστούμε σε ένα layout για
την ώρα (αυτό που περιγράφω), και μετά βλέπουμε...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk
+44-1473-606535