SUCCESS: xkb - mhpws to 3exasame;

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Mon Oct 9 17:12:16 EEST 2000

On Mon, Oct 09, 2000 at 04:04:28PM +0300, Kostas Gewrgiou wrote:

> Edo einai to simantiko komati, PIO EINAI to standard layout gia ta ellinika?
> exoume kapio standard h dilegoume oti theloume ? Ean den yparxei standard
> dialegoume to us layout to gb h ta vazoume ola :P ?????

  Το standard είναι το εξής, απ' όσο ξέρω:

  - Στην αγγλική κατάσταση έχουμε το ακριβές US layout.

  - Στην ελληνική κατάσταση αλλάζουν μόνο τα πλήκτρα με τα λατινικά γράμματα,
στη θέση των οποίων μπαίνουν τα αντίστοιχα ελληνικά γράμματα. Επίσης το
πλήκτρο με τα ;: γίνεται νεκρό πλήκτρο για τόνο και διαλυτικά, ενώ τα δύο
σύμβολα αυτά (;:) μεταφέρονται στο qQ. Κατά τ' άλλα, και η ελληνική
κατάσταση είναι πανομοιότυπη με το US layout.

  Το ιδανικό θα είναι αν υπάρχει μηχανισμός include για άλλα keymaps, ώστε
να μην χρειάζεται να ξαναγράφεται το US μέσα στο ελληνικό layout, και να
είναι εύκολο για κάποιους, αν θέλουν κάτι άλλο (π.χ. UK), να το έχουν με μια
μικρή τροποποίηση.

> To politoniko tha einai provlima, den boreis na exeis symbols sto map sou
> pou den einai part tou locale sou (den yparxei locale gia politoniko)
> synepos h moni lisi einai unicode..... (kai support gia unicode den exoume
> akoma sto linux)

  IMNSHO, το πολυτονικό δεν πρέπει να μας απασχολεί ιδιαίτερα για την ώρα.
Είναι κάτι πολύ ειδικό που απευθύνεται σε ελάχιστο κόσμο. Ας κάνουμε πρώτα
το μονοτονικό να δουλεύει σωστά, που το χρειάζονται όλοι, και μετά
βλέπουμε...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk