Giati ews 64 MB mnimi to Mandrake????

Panayotis Katsaloulis teras at Dawriteme.com
Sun Oct 8 16:43:42 EEST 2000

In article <005401c03076$98bbe9e0$6970a7c3 at 111>,
	alatasst at otenet.gr (Haris Alatas) writes:

> ------=_NextPart_000_0051_01C0308F.BA3584A0
>
> Gia se olous
>
> Mipws 3erei kaneis giati sto Mandreake 7.1 den blepei tin mnimi mou panw =
> apo ta 64MB??? Kai an nai tote pws dior8onetai??
>
> Haris Alatas

An prose3es thn wra poy ekanes ekgatastash soy edei3e posh mnhmh brhke kai
se rwtoysa an ontws htan tosh 'h perissoterh.

Kapoies motherboard den dhlwnoyn swsta to poso ths mnhmhs poy exeis.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: