apisteuto cgi provlima

Giorgos Pallas gpall at hal.csd.auth.gr
Fri Oct 6 21:41:23 EEST 2000

Subject: Re: apisteuto cgi provlima

> On Thu, Oct 05, 2000 at 12:04:26PM +0300, Harris Kosmidhs wrote:
>
> > >   if ($line =~ /$findm/)        # EDO pou exo metabliti sto pattern
den
> > > enoei na kanei match...
> > >     {               # otan to kano if ($line =~ /os/)  TOTE briskei
kanonika
> > > oles tis grammes pou exoun kapou to 'os'
> > >        print "BRHKA!!! line = ",$line,p;
> >
> > Gia dokimase na baleis \$findm . Tora teleutaia 3anasxoloume kai go me
>             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
File Giorgo distixos den pianei... den ennoei me tipota na kanei match me
metavliti sto pattern...
Diladi akoma kai to eksairetika aplo (mesa sto cgi panta):

my($find)="ha";
print "Searching for pattern '",$find,"'",p;
if ("pallas hacks hal" =~ /\$find/) { print "OK...stimmt" } else { print
"Nope...";}
}

den petyxainei POTE OUTE ME /\$find/ OUTE ME /$find/

an kaneis exei kamia idea as pei kati.