Pali gia ISDN kai Netmod

Xristos Athanasopoulos axrst at fkamaliada.gr
Fri Oct 6 13:26:25 EEST 2000

Christos Ricudis wrote:

> To netmod metaksy twn allwn malakiwn toy, kanei protocol spoofing sto LCP.
> Dhlahdh, molis katalabei oti pas na milhseis LCP me to allo akro, mpainei sth
> mesh kai kanei translate to prwtokollo, etsi wste na mporei na milaei ayto me
> ton provider sou MLPPP thn wra poy esy xrhsimopoieis aplws PPP.

Kai oxi mono. S' emena gia paradeigma, otan apo to diktyo yphrxe megalh
zhthsh gia bandwidth ston server apo web px, erixne th grammh. Telika
ebala to Courier I-modem ths USRobotics kai hsyxasa. Ola teleia. Bebaia
mexri na to kanw ki ayto na doylepsei paideythka ply, dioti oi OTEtzhdes
einai toso asxetoi poy den jeroyn na ry8misoyn ta dika toys kai den
apantoysan otan kaloysa me to I modem. Otan kaloysa me to netmod
syndeomoyn kanonika. Eixa faei ton kosmo olo. Telika mia mera jypnhsan
kai to dior8wsan kai apo tote brhka thn ygeia moy...

Xrst.