apisteuto cgi provlima

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Oct 5 12:17:34 EEST 2000

On Wed, Oct 04, 2000 at 11:32:34PM +0300, Giorgos Pallas wrote:

> Geia! Exo ena provlima sxedon aneksigito (me tis ptoxes mou gnoseis) se ena
> cgi script se perl.

Kati pou 3exasa na pw sto prohgoumeno mail.

Gia kapoio logo, otan etre3a to script sou sto shell gia na to kanw debug,
skisthke entelws. :-)

Den to etrexe ws perl script kai mou ebgaze kati koufa errors.

Epishs, den 3erw ean gnwrizeis, sthn periptwsh twn CGI, gia na mhn paleueis
me ton browser mporeis na trexeis to script apo to shell opou sou leei
kati tou stul:

[10:15:01] gdk at jester [~]$ ./pallas.pl
(offline mode: enter name=value pairs on standard input)

opote esu dineis times me:

name=kapoio_string
name2="kapoio allo string"
^D

Epishs sthn perl einai xrhsimo to perl -wc scriptname, to opoio sou kanei
check to syntax tou script sou me extra warnings.

Apo kei kai pera mporeis na kaneis perl -d scriptname, gia na mpeis ston
debugger, alla auto einai ligo maniki genika.

Filika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet. --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --