Problems me sendmail kai topiko diktyo

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 5 00:12:48 EEST 2000

On Wed, Oct 04, 2000 at 11:37:22AM -0700, Le Halachuck wrote:
> Pros ton kirio Ioannoy: Eyxaristo gia ti bohtheia peri KPPP /
> pppdaemon.
>
> Pros toys ypoloipoys:
>
> Me to poy energopoihsa to topiko lan moy to sendmail kollaei kata
> thn eisagogiki othoni (thymizo oti exo mandrake 7.1, me kernel
> 2.2.15). Eytyxos poy mpika me interactive mode kai to stamatisa.
>
> Loipon poio arxeio prepei na allakso kai pos einai h syntaksi mesa
> giati den katalabaino xristo...

Den peirazei an den katalabaineis Xristo opws les.
Ola mathainontai.

Prepei na sthseis ena named sto mhxanhma pou tha blepei Internet, kai
na xrhsimopoihseis auton san name-server sta upoloipa mhxanhmata tou
diktuou sou.

Mia pio aplh lush einai na allakseis sto sendmail.cf sou to ejhs:

	#O DontProbeInterfaces=False

etsi wste na leei:

	O DontProbeInterfaces=True

kai restart to sendmail sou:

	# killall -hup sendmail

> Episis genikos ti tha prepei na rythmiso gia na exo to topiko diktyo
> taytoxrona me internet sindesi. (San default route exo balei ton
> 192.168.0.1 poy einai to linux box)

Prepei na energopoihseis to packet forwarding sto kernel sou, kai na
akolouthiseis tis odhgies tou Masquerading-HOWTO (an thymamai kala to
onoma).

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >