Mandrake 7.1 Infosystem

Panayotis Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Oct 4 22:31:40 EEST 2000

In article <39DB005B.DCF68FAB at skiathos.physics.auth.gr>,
	Nikiforakis Manos <nmano at skiathos.physics.auth.gr> writes:
> Geia se olous.
> Eimai edw kai sxedon 1 xrono xrhsths tou linux kai douleua mandrake 7.0.
> Ola kala. To problhma mou me to neo Mandrake 7.1 einai ta ellhnika. Mh
> fwnazete, pistepste me exw egkatasthsei polles fores ellhnika, pote den
> eixa problhma. Edw ebala ta ellhnika pou eixate sto cd tou hellug
> (#./install-greek.sh) kai DOULEUOUN MIA XARA ME GNOME, OXI OMWS ME KDE.
> Otan paw na diale3w kapoia ellhnikh grammatoseira eite krassarei
> opoiodhpote programma einai auto (tou KDE panta), eite akomh ki an th
> dextei, deixnei ta gnwsta kinezika.
> Eyxaristw
>
> Nikiforakis Manos
> Studing Physics (Aristotle Univ. Thessaloniki)
> nmano at skiathos.physics.auth.gr

Na leme ta pragmata me to onoma toys:

Telika fanhke pws ta ellhnika poy edine h RedHat kai h Mandrake ws
1.0, htan sthn pragmatikothta ta 0.9 toy GRAPHIS.

Isws na ftaiei kai ayto.
Dokimase na baleis ta 1.0 toy graphis kai an exeis pali problhma, tote
den ftaine ta ellhnika alla mallon kati sto systhma soy.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: