DSN + sendmail questions

Panagiotis Malakoudis pmal at space.gr
Wed Oct 4 08:29:38 EEST 2000

To RRT einai diaforetiko apo to DSN. Kapoioi clients paizoun me to ena kai
kapoioi alloi me to allo.
Sto diktio mou exoume Outlook Xpress kai Outlook 97. To kathena apo ta dio
stelnei me diaforetiko tropo me apotelesma otan kapoios apo outlook 97 na
mou stelnei kai na zita notification o dikos mou Xpress client na min to
anagnorizei.
To DSN einai ayto pou xrisimopoiei to sendmail pleon alla an thimame kala
mporeis na peis sto sendmail na prosthesei ypostiriji kai gia RRT.
To site anaferei:

"Since sendmail 8.10, you can use:
    define(`confRRT_IMPLIES_DSN', `True')
"
Rije mia matia sto http://www.sendmail.org/~ca/email/dsn885.html

Kati allo pou paratirisa einai pos sta log files ena return receipt fainete
kapos etsi...
Oct  3 19:23:53 SERVER sendmail[24021]: TAA24021: from=<>, size=1527,
class=0, pri=31527, nrcpts=1,
msgid=<F16CA9CE9B94D2118FFD0000E8DE1AE14789CC at mail.server.gr>, proto=ESMTP,
relay=mail.server.gr [x.x.x.x]

Gia to cf koita sto http://www.sendmail.org/~ca/email/dsn.html "Some more