Local Network Questions

Le Halachuck halachuck at yahoo.com
Tue Oct 3 16:59:19 EEST 2000

Ok paidia, thelo thn boithia sas.
Xrisimopoio ekdosi kernel 2.2.15 me dianomi Mandrake
7.1

Otan sindeomai sto internet, meso toy KPPP kai exo
energopoihsei apo linuxconf / basic host/adapter1 thn
ethernet karta (me ip address 192.168.0.1, kai name
ce500) o pppd pethainei, kai sto minima (apo otenet
sindeomai) leei "peer is anauthorized to use
xxx.xxx.xxx.xxx ip address."

Basika thelo na stiso oste na exo kai topiko diktyo
kai ppp sindesi. Poia einai ta bimata. Basika exo
kanei kai ta bimata apo ta faq kai apo ta demos toy
Mandrake (www.linux-mandrake.com). Se x11 (KDE) an
ginetai...

Episis exo problima me to talk. Prospatho na kano talk
, p.x. talk root
kai moy bgazei
Talk Daemon Refuse (111).
Tis ftaiei?