Administrivia (was Re: Autlomatic loading of scripts at boot)

I.Ioannou listman at hellug.gr
Tue Oct 3 16:20:14 EEST 2000

Apospasmata apo to lgu-netiquete
(to opoio ksexasa na steilw ayton to mina, xmm, to bradi...)
kai parakalw na min sinexisei mesw listas ayto.

Kwsths wrote:
> [...]

1.4 Pws na apantw;
Protimotero, pantws, einai na mhn apantate an den jerete/eisaste
sigoyroi.

> twra ayto einai apanthsh pou esteiles?
> eisai sobaros?

1.4 Pws na apantw;
...Epishs, apofugete apanthseis eristikes

Kai telos :

1.5 Kapoios moy apanthse ybristika/me e8ije/klp. Na toy apanthsw;

Oxi mesw ths listas. Gia tetoioy eidoys 8emata na stelnete proswpika
e-mail.
Den endiaferei kanena sth lista oi proswpikes sas diafores me kapoion.

listman at hellug.gr