FW: hi ,about job [ unix, network administration ] (fwd)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 2 05:38:30 EEST 2000

On Sun, Oct 01, 2000 at 03:44:55AM +0300, Fractadelia wrote:
> anadixi enos megalou talentou. :-))
>
> To paidi mporei na 3erei polla pragmata, den to amfisbhthsa. Alla oxi kai
> system administrator ! Einai kai 8ema empeirias allwste ;-)

H empeiria exei mia mikrh sxesh sinithos me tin hlikia, alla exei kai
me xilia duo alla pragmata.  Opws uparxoun kai 40-xronoi pou to pio
state-of-the-art mhxanhma pou jeroun na douleuoun swsta einai ena
PDP/11, eimai sigouros oti mporei kai kapoios 16-xronos na mathei na
douleuei swsta se ena Unix-like OS pou ebale sto PC tou.

Sumperasma.
        Pote mhn upotimas tis gnoseis enos 16-xronou pou exei perasei
        ta teleutaia 10 xronia ths zwhs tou pano apo ena upologisth, se
        sxesh me autes enos 40-xronou pou exei pano apo 16 xronia na
        doulepsei me upologisth trexousas texnologias.

Sinithos to thema omws den einai an mporei kapoios na douleuei sosta,
gia diko tou skopo.  Otan milame gia epaggelmatikh sunergasia, mpainoun
ki alloi paragontes sth mesh.  Gia paradeigma, akoma ki an ontws
to paidi exei tis gnoseis na kanei administration se ekato Solaris
boxen apo makrua, pou ola mazi kanoun ena panemorfo diktuo apo mail
/ dns / web / ki-ego-den-jerw-ti servers, se periptosi pou kati paei
straba, exei tin apaitoumenh sobarothta na leitourghsei opws enas pou
einai 20-xronwn kai exei tis idies gnoseis?  Kai, gia na mpoume se
pio grafeiokratika monopatia, ena sumbolaio pou exei upograpsei enas
16-xronos gia epaggelmatikh sunergasia, exei kapoia nomikh isxu, h
einai apla exei tin idia aksia me ena xasapoxarto apo to xasapiko ths
geitonias tou kathenos mas?

Sumperasma.
        Prin kaneis opoiadhpote epaggelmatikh sunergasia, rwta kapoion
        me pio polles nomikes gnwseis apo sena. P.x. ena dikhgoro.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >